ردکردن این
بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات هارد به چه معناست؟

وقتی شما فایلی را از روی هارد حذف میکنید، تمام آن داده ها بلافاصله از بین نمی رود، کامپیوتر شما فایل در یک قسمتی از هارد نگه میدارد، این عمل تا زمانی رخ میدهد که شما فایل جدیدی در آن آدرس قرار ندهید. البته این بسته به نوع هارد شما نیز دارد هاردهای HDD چرخان یا حافظه های مدرن SSD. در کل بازیابی اطلاعات هارد دیسک فرآیند بازیابی اطلاعات و بازیابی هارد دیسک به آخرین حالتی که قرار داشته، پس از خرابی یا آسیب دیدگی هارد سیستم شما گفته می شود. این دیسک سخت را قادر می‌سازد تا پس از یک خرابی موقت آن را به شرایط عادی همراه با داده‌هایی که حذف شده، گم شده یا غیرقابل دسترسی است بازگرداند.

برای بازیابی 99 درصدی هارد خود با ما در تماس باشید : 09135110913

بازیابی چگونه صورت می گیرد؟

حالت نرم افزاری بازیابی اطلاعات هارد به طور کلی از طریق یک سری نرم افزار تخصصی انجام می شود. فایل های پاک شده به صورت تصادفی مانند عکس ها فیلم های و فایلهای مختلف به صورت حرفه ای توسط نرم افزارهای تخصصی بازیابی می شوند. بازیابی هارد دیسک را می توان به صورت دستی با اتصال هارد دیسک به رایانه دیگری با استفاده از رابط SATA، ATA یا USB انجام داد. علاوه بر این، بازیابی هارد دیسک شامل بازیابی و کپی داده ها از درایوهای مرده و تعمیر (تعمیر هارد در اصفهان) آسیب فیزیکی به هارد دیسک نیز صورت میگیرد.

بازیابی هارد دیسک برای درایوهای آسیب دیده فیزیکی نیاز به تعمیر و تعویض جزء(ها)/قطعات معیوب دارد. در این سناریو، داده‌ها حذف یا خراب نمی‌شوند، بلکه باید هارد دیسک به شکل فیزیکی در دسترس باشد تا بتوان به داده‌های آن دسترسی داشت. شاید برخی نرم افزارهای روز به شما در امر بازیابی کمک کنند و شما نیازی به متخصص نخواهید داشت اما در اینجا ما با فایل هایی سر و کار داریم که بروی یک هارد خراب قرار دارند و باز کردن هارد و تعمیر آن کاری تخصصی می باشد و می بایست نزد متخصص رفته و اقدام به تعمیر هارد کنید.

خط سبز چگونه اطلاعات شما را بازیابی میکند؟

قبل از هرچیز اگر شما فایل مهمی را از روی هارد خد پاک کرده اید، به شدت پیشنهاد میکنیم قبل از اضافه کردن فایل یا کپی اطلاعات جدید بروی آن هارد، هارد را به نزد ما بیاورید در این حالت به احتمال بسیار بالا بازیابی اطلاعات شما به سرعت انجام خواهد گرفت چرا که فایل ها هنزو به شکل کاملی از بین نرفته و قابلیت بازیابی سریع اطلاعات از دست رفته شما بسیار بالا خواهد بود. پس همیشه بعد از پاک کردن اشتباهی فایل خود بعد از متوجه شدن آن را نزد متخصصین ما در رکوهارد آورده و با خیالت راحت فایل های پاک شده خود را بازیابی و سالم تحویل بگیرید.

ما در خط سبز علاوه بر بازیابی اطلاعات با استفاده از نرم افزارهای تخصصی، از طریق دستگاه های ویژه بازیابی اطلاعات و به شکل تضمینی اطلاعات از دست رفته اخیر شما را بازیابی خواهیم کرد. پس با خیال راحت و بدون ترس بعد از پاک شدن و یا خراب شدن هارد خود نزد ما آورده و نگران خاصی نیز نداشته باشید. دقت داشته باشید که اگر متوجه پاک شدن فایل مهمی روی هارد شدید حتما ابتدا آن را از سیستم جدا کرده تا از کپی شدن فایل های جدید خود داری شود.

اگر از همشهریان اصفهانی هستید برای بازیابی اطلاعات در اصفهان می توانید به سایت رکوهارد مراجعه کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید و برای بازیابی اطلاعات خود می توانید نزد ما در شرکت خط سبز، بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد آمده و از خدمات متعدد ما برخورداد شوید.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *