ردکردن این
تعمیر هارد در اصفهان

تعمیر هارد در اصفهان

هارد دیسک ها به اشکال متفاوتی وجود دارند هاردهای دیسک که به آنها HDD می گویند و هاردهای مدرن که SSDها نام دارند. اگر چه امروزه از هاردهای HDD برای آرشیو استفاده میکنند و خرید این نوع هاردها برای نصب سیستم عامل و برنامه کاربردی توصیه نمی شوند اما بدلیل قیمت پایین و حجم بالای آنها کماکان استفاده زیادی بین کاربران دارند. اگرچه ما بشدت پیشنهاد میکنیم که برای آرشیو کردن اطلاعات خود از هاردهای HDD استفاده کنید. تعمیر هارد به صورت مختلفی انجام می شوند.

هاردهای ضربه خورده که به احتمال دیده اید که صدای غیر معمولی دارند، تعمیر هارد توسط متخصصان این حوزه انجام می شود چرا که تعمیر هاردهای HDD می بایستد در مکانی کاملا تمیز و بدون هیچگونه گرد و غباری صورت گیرد. به این مکان اتاق Clean Room گفته می شود برای اطلاعات بیشتر درباره کلین روم میتوانید به این مطلب مراجعه کنید.  در تحقیقات انجام شده خرابی هارد دیسکها عموما از طریق ضربات فیزیکی رخ میدهند. خرابی برد مدار چیزی حدود 18 درصد از خرابی ها را تشکیل می دهد و معمولا رطوبت یا شوک الکتریکی باعث بروز مشکل در هارد خوهد شد. از دیگر مشکلات خرابی هاردها می توان به:

  • قطع برق هنگام بروزرسانی هارد دیسک ها (Firmware Update)
  • ولتاژ بالای وروردی
  • ضربه هنگام کار کردن هارد
  • رطوبت بالا
  • استهلاک و خرابی بدلیل استفاده و طول عمر (به این دلیل هارددیسک ها یک قطعه متحرک مکانیکی دارند و به مرور زمان این قطعه ممکن است خراب شود)
  • خطاهای سهوی مانند افتادن هارد دیسک
  • داغ شدن هارد دیسک ها به دلیل تهویه نامناسب هوا و گرم شدن محیط سیستم ودر نتیجه خراب شدن هارد دیسک

ما همیشه به کاربران خود پیشنهاد میکنیم که از فایل های مهم خود همراه یک پشتیبان Backup بگیرند. نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که به راحتی می توانند یک پشتیبان از اطلاعات شما گرفته و حتی آن ها روی وب دخیره کنند که به آنها Cloud Storage گفته می شود. اما خب شاید به دلیل حجم بالای فایلها توانایی ذخیره کردن فایلا در فضای ابری نخواهید بود.اگرچه برخی کاربران بدلیل بوت نشدن هارد احتمال میدهند که هارد با مشکل مواجه شده و نیازمند تعمیر فیزیکی می باشد، دلایل محتلفی میتواند باعث شود که مادربرد هارد شما را شناسایی نکند، بهتر است قبل از اینکه به شرکت خط سبز مراجعه کنید، با تماس به متخصصین ما از طریق تلفن مشکل خود را گفته و تا حد امکان شما را راهنمایی خواهند کرد، دلیل اینکه شاید مشکل صرفا یک ایراد نرم افزاری باشد تا سخت افزاری و با یک روش ساده هارد شما توسط سیستم خوانده خواهد شد.

تعمیرات سخت افزار در خط سبز، بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد توسط بهترین متخصصین کشور انجام می شود. شرکت خط سبز اصفهان با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیر هارد دیسک و 97% موفقیت در زمینه تعمیرات هارد دیسکها بهترین و امن ترین مکان برای برای تعمیر هاردهای شما می باشد. اتاق کلین روم برای جلوگیری از گرد غبار هنگام تعمیرات، استفاده از دستگاه های روز دنیا و همچنین تجربه کار با تمامی برندها می تواند خیال شما را در زمینه تعمیر هارد در اصفهان بر طرف کند.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *