ردکردن این
دستگاه pc3000 چیست؟

دستگاه pc3000 چیست؟ (دستگاه بازیابی اطلاعات)

دستگاه pc3000 هم اکنون پیشرفته ترین ابزار بازیابی اطلاعات و قدرتمند ترین وسیله تعمیر هارد دیسک در جهان می باشد که در برخی از مراکز بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه با ارائه بیش از دو دهه خدمات، تاثیر چشم گیری در زمینه پیشرفت علم تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد داشته است. دستگاه فوق العاده pc3000 به دلیل داشتن قیمت بالای نسخه اصل روسی ممکن است در هر مرکز بازیابی موجود نباشد و یا برخی مراکز دستگاه های چینی مشابه را خریداری نموده اند تا هزینه خود را کاهش دهند ولی باید توجه داشت که این دستگاه های مشابه کیفیت و کارایی دستگاه اصل را ندارند. شرکت خط سبز به منظور ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه بسیار حائز اهمیت اطلاعات هارد، به شما مشتریان گرامی اقدام به فراهم نمودن دستگاه اورجینال pc3000 نموده تا مفتخر رفع نیاز هموطنان عزیز، که به هر دلیلی اطلاعات مهم و حیاتی خود را از دست داده اند باشد.

PC-3000 دستگاه ساخت کشور روسیه و محصول کمپانی ACE Laboratory می باشد. این تکنولوژی توسط مهندسان و متخصصان این شرکت ساخته و روز به روز با پژوهش های صورت گرفته و پیشرفت علم، این دستگاه کامل تر و جامع تر از قبل شده و راه بازیابی اطلاعات را هموارتر می سازد.

استفاده از دستگاه PC-3000

توجه داشته باشید، در فرآیند بازیابی اطلاعات هارد از طریق دستگاه PC-3000 میزان تاثیر دستگاه 10% و میزان تجربه و تخصص شخصی که ازاین دستگاه استفاده می کند 90 % می باشد. پس استفاده از این دستگاه صرفاً قطعیت بازیابی اطلاعات شما را تضمین نمی کند بلکه مهم تر از آن تجربه متخصصانی که از آن استفاده می کنند.

در ابتدا می بایست عیب یابی هارد توسط متخصص صورت پذیرد که مهم ترین بخش کار می باشد. و اگر خطایی صورت گیرد ممکن است اطلاعات برای همیشه از بین رود. در ابتدا تشخیص داده می شود که هارد از نظر سخت افزاری دچار است یا خیر و نیاز به جراحی نداشنته باشد سپس از دستگاه PC-3000 استفاده می شود. این دستگاه در مواقعی که هارد سوخته باشد و یا دچار شکستگی شده باشد مورد استفاده نیست و و ابتدا باید جراحی هارد و تعویض قطعات خراب در محیط های مخصوص (کلین روم) انجام پذیرد. ولی استفاده از دستگاه برای هارد هایی که دچار مشکلات نرم افزاری، کندی و هنگ ، عدم اتصال به سیستم و … باشند مجاز است و در این مشکلات بسیار قدرتمند عمل می کند.

استفاده از نرم افزار ها و دستگاه های دیگر

ابزار های تخصصی دیگری در مراکز بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرند که در صورتی که هارد سالم باشد و دچار مشکلات سخت افزاری نباشد شانس بازیابی کمی را فراهم می کنند. ولی دستگاه PC-3000 قدرتمند ترین دستگاه در حال حاضر در جهان است و در صورتی که متخصصانی زبده و خبره  بازیابی اطلاعات را انجام دهند شانس بازیابی را به صد درصد می رسانند.

توصیه می شود به صورت خود سرانه اقدام به بازیابی اطلاعات از طریق نرم افزار های بازیابی موجود در فضای اینترنت نکنید این کار ممکن است شانس بازیابی اطلاعات را حتی از طریق دستگاه پیشرفته و قدرتمند PC-3000 به صفر برساند و ممکن نشدنی بسازد و پس اگر می خواهید تمامی اطلاعات با کیفیت اولیه و بالا بازیابی شود از دستکاری و اجرای نرم افزار ها خودداری نمایید و هرچه سریع تر به مراکز معتبر و مجهز مراجعه نمایید. شرکت خط سبز بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد با داشتن دستگاه پیشرفته ی PC-3000 و با تکیه بر تخصص و تجربه مهندسان خود آماده خدمت رسانی به تمامی هم وطنان عزیز در زمینه بازیابی اطلاعات هارد و تعمیر هارد در اصفهان می باشد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *