ردکردن این
حذف پسورد هارد اینترنال و اکسترنال

حذف پسورد هارد اینترنال و اکسترنال

استفاده از برنامه HDD Unlock Wizard

یکی از کارآمد ترین برنامه ها برای حذف رمز فراموش شده هارد دیسک ها، نرم افزار HDD Unlock Wizard می باشد. این نرم افزار قابلیت رمز گشایی انواع هارد دیسک هایHDD ، IDE و SATA را داراست.

توجه داشته باشید، استفاده از این نرم افزار علاوه بر حذف پسورد، اطلاعات داخل هارد را نیز حذف می کند و دسترسی به دیتای داخلی هارد برای همیشه غیر ممکن می شود. ولی امکان استفاده مجدد ازهارد فراهم می شود.

حذف رمز با استفاده از Ultimate Boot CD

مراحل  بازیابی پسورد هارد

Ultimate Boot CD را بارگیری کنید.

برنامه را روی سی دی رایت کنید.

از منو اصلی برنامه مسیر HDD” > “Diagnostic” > “MHDD v4.6 را پیش روید.

پس از طی مسیر بالا لیستی از  هارددیسک های موجود را مشاهده می کنید.از بین هارد ها، هارددیسکی که  پورد آن را فراموش کردید و قصد بازیابی پسورد آن را دارید را انتخاب کنید.

در این مرحله کلمه Unlock را تایپ نمایید و زمانی که از شما مستر پسورد خواسته شد عدد ۱ را وارد کنید.

اگر رمز درست وارد شده بود و  مورد قبول واقع شد در مرحله بعدی عبارت DISPWD را تایپ کنید و درپاسخ به آن  عدد ۱ را بزنید. با انجام این کار پیغامی را نیز مشاهده خواهید کرد

سپس  مجدد مستر پسورد را وارد کنید

هارد دیسک بازیابی شد!

حذف رمز با استفاده از Ultimate Boot CD

دیگر برنامه مورد استفاده برای بازیابی رمز هارد Victoria HDD می باشد. این نرم افزار به دلیل دارای بودن بانک اطلاعاتی قدر، در زمینه بازیابی پسورد هارد چه اینترنال(داخلی) و چه اکسترنال (خارجی) بسیار کاربردی می باشند و کمک بسیاری به کاربر می کنند.

مزایای این نرم افزار

کاهش فضای اشغالی CPU

رابط کاربری راحت

مجموعه خط سبز یک از بهترین مراکز بازیابی اطلاعات هارد و تعمیر هارد در اصفهان می باشد،متخصصان خط سبز با استفاده از دستگاه های پیشرفته روز دنیا توانایی بازیابی اطلاعات تا دقت 97 درصد را دارا می باشند.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *