ردکردن این
کلین روم کجاست؟

کلین روم کجاست؟ چرا تعمیر هارد در کلین روم انجام می شود؟

کلین روم یا اتاق تمیز، مکانی ست ایزوله که از ورود ذرات گرد و غبار به حد امکان به آن جا جلوگیری می شود و کمترین ذرات معلق و گرد و غباری در هوا وجود دارد. در واقع مکانی محافظت شده در برابر ورود آلودگی هاست. تعمیر خرابی های هارد در مکانی به مام کلین روم انجام می پذیرد. به دلیل فاصله بسیار کم بین هد و پلاتر هارد که کمتر از 50 میکرون است اگر گرد و غبار و ذرات معلق داخل هوا در این فاصله قرار بگیرند و آن را پر نماییند. هنگامی که هارد روشن و در حین فعالیت است، باعث اتصال هد به پلانتر می شود و با توجه با سرعت بالای چرخش (5400 دور در دقیقه) و در صورت برخورد هد به پلانتر آسیب چدی و جبران ناپذیری به هارد وارد می شود.

به همین منظور و برای جلوگیری از پیش آمدن چنین اتفاقاتی جهت تعمیر هارد به کلین روم مراجعه می نماییند تا در محیطی که ایزوله و به دور از گرد و غبار است، تعمیر هارد (تعمیر هارد در اصفهان) را انجام دهند. سیستم های فیلترینگ HEPA  که در اندازه های کوچک با فریم های آلومنیومی هستند، درصد آلودگی موجود را به ناچیزترین مقدار خود می رساند. این اتاق ها مجهز به موتور چرخنده اکسترنال می باشند که باعث تهویه جریان هوا 360 درجه ای و نو سازی و بهبود هوا می شوند.

در صورت بروز مشکل برای هاردتان، می توانید به مرکز بازایابی اطلاعات هارد خط سبز در شهر اصفهان مراجعه فرمایید. مجموعه خط سبز کلیه خدمات بازیابی و تعمیر انواع حافظه ها را با دقت بسیار بالا و سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *