ردکردن این
ریکاوری هارد در اصفهان

ریکاوری هارد در اصفهان

ریکاوری یا بازیابی اطلاعات همواره امری دشوار بوده و خیلی ها بر این باورند که وقتی فایلی از سیستم پاک شود، برای همیشه باید با آن خداحاظی کرد. ریکاوری اطلاعات هارد دیسک می توانند امری سخت باشد و برای همین خیلی ها بعد از پاک شدن اطلاعات خود نا امید شده و به دنبال راه حل نمی گردند. از دست دادن اطلاعات یک تجربه استرس زا است که براکثر افرادی که سبک زندگی دیجیتالی دارند تأثیر می گذارد. چندین سناریو وجود دارد که ممکن است به طور تصادفی فایل ها را حذف کنید یا به طور ناخواسته سطل بازیافت رایانه شخصی خود را خالی کنید. با این حال موارد متعددی وجود دارد که ممکن است فایل ها خود را از دست بدهید.

معمولا، شما می توانید اطلاعات خود را به دلیل آسیب فیزیکی وارد شده به هارد دیسک از دست بدهید. اکثر سناریوهای آسیب فیزیکی برگشت ناپذیر هستند و ممکن است به کمک متخصص خدمات بازیابی هارد دیسک نیاز داشته باشند. با این حال، سناریوهای از دست دادن داده ها که ناشی از آسیب فیزیکی نیستند را می توان به راحتی با نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد دیسک بازیابی کرد. رایج ترین اشتباهی که اکثر مردم انجام می دهند پاک کردن یا خالی کردن سطل بازیافت است. این عمل به طور کامل ارجاع کامپیوتر به محل ذخیره فایل ها را حذف می کند.

جهت بازیابی 99 درصدی اطلاعات هارد با ما در تماس باشید : 09135110913

دقت داشته باشید که فایلها اگر از طریق فرمت کردن هارد یا به صورت تصادفی پاک شده اند دیگر قابل مشاهده نیستند اما فایل ها کماکان بروی هارد وجود دارند و هارد آنها را صرفا به شما نشان نمیدهد. در این حالت برنامه های ریکاوری به کمک کاربر آمده و می توانند فایل ها را ریکاوری کنند. حتما برایتان پیش آمده که از خود بپرسید چگونه هارد اطلاعات پاک شده را کماکان در خود نگه میدارد؟ آیا فضای خالی مخفی در هارد وجود دارد که کاربر از آن مطلع نیست؟ جواب خیر می باشد. هارد فایل های شما را تا زمانی نگه می دارد که اطلاعات جدیدی در آدرس فایل قرار نگیرد.

بسته به سیستم فایل هارد دیسک یا نوع دستگاهی که فایل گم شده در آن ذخیره شده است، نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد می تواند فایل را تا زمانی که رونویسی نشده باشد، پیدا کند. فایل معمولاً جایی در درایو شما قرار دارد و سیستم عامل شما نمی داند کجا آن را پیدا کند. گاهی اوقات، ممکن است به طور تصادفی دیسک خود را فرمت کنید اما متوجه می شود که درایو اشتباهی را فرمت کرده اید. این وضعیت ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک دیسک یا درایو از کار بیفتد، و کامپیوتر شما از شما درخواست فرمت کردن درایو کند، اما متوجه می شود که همه فایل ها از بین رفته اند.

از دست دادن داده‌ها مانند این به عمد اتفاق می‌افتد و یک نرم‌افزار ریکاوری اطلاعات شاید نتواند به درستی عملیات ریکاوری را انجام دهد، دراین موارد شما نیازمند یک متخصص خواهی بود. تیم خط سبز اصفهان با بیش از دو دهه سابقه در ریکاوری هارد میتواند کمک حال شما باشد. با تماس و مراجعه به دفاتر ما در اصفهان و یا تماس به مرکز بازیابی اطلاعات هارد خط سبز از مشاوره و راهنمایی رایگان این شرکت استفاده کرده و در صورت لزوم با مراجعه به شرکت خط سبز از ریکاوری اطلاعات خود مطمئن بشود.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *