ردکردن این
بازیابی اطلاعات هلی شات

بازیابی اطلاعات هلی شات

در ابتدا بحث به معرفی هلی شات میپردازیم و در ادامه بازیابی اطلاعات آن را توضیح می دهیم. در سال های گذشته به منظور تصویر برداری از مناطق عظیم و تهیه فیلم های هوایی، به فرض مثال فیلم برداری از سطح اقیانوس ها، دره ها و … از هلیکوپتر های بزرگ همراه با خلبان استفاده می کردند به صورتی که یک تیم با کلیه تجهیزات تصویر برداری در هلیکوپتر مستقر می شدند بر فراز مناطقی که قصد تصویر یا فیلم برداری از آن را داشتند پرواز می کردند تا تیم با تجهیزات بتوانند تصاویر را به ثبت برسانند. این روش بسیار پر هزینه و پر زحمت می باشد و در نهایت کیفیت کار حاصل چنگی به دل نمیزد. با گذشت زمان و پیشرفت علم،  هلی شات ها جایگزین روش پر مشقت و گران فوق شدند. مجموعه ای از تصاویر و فیلم هایی که توسط پرنده های مدرن جی پی اس و دوربین دار گرفته می شود. 

با پیدایش و اختراع این وسیله، تحول عظیم و نوینی در زمینه تصویر برداری هوایی ایفا نمود. و کم کم شناخته شد و طرفداران بسیاری پیدا نمود این وسیله به دلیل لرزش بسیار کم تصاویر با کیفیتی ثبت می کند و به دلیل وزن کم و چثه کوچک قادر است به راحتی در ارتفاعات مختلف و به جهت ها مختلف تغییر مسیر دهد و از موانع عبور نماید و در لحظه تصاویر را با جزئیات کامل ثبت کند. از این پرنده های کنترل از راه دور در زمینه های تصویر برداری های صنعتی، هنری در امور نقشه برداری، جاده سازی و تصویر برداری از مکان ها صعب العبور و در زمینه های هنری در فیلم ها و مجالس بزم و شادی و … استفاده می شود. امروز صنعت ساخت هلی شات رونق دارد و افرادی بسیاری در این زمینه مشغول هستند و کسب درآمد می نمایند.

هلی شات ها توسط کنترل توسط شخص دستور دهی می شوند به صورتی که شخص می تواند هلی شات را به هر ارتفاعی بفرستد و پس ار تنظیم مکان و موقعیت، تصویر برداری را آغاز نماید و همچنین در طی فیلم برداری به هر سمتی که شخص کنترل کننده دستور دهد حرکت نماید. طبیعیست که کنترل نمودن هلی شات ها کار آسانی نیست و به تبحر نیازمند است. این وسیله به دلیل حرکت در فضا های ناشناخته و طبیعی علی رغم کنترل شدن توسط شخص کاربلد، دچار مشکلاتی نیز خواهند شد.

از جمله آسیب هایی که به هلی شات وارد می شود، می توان به برخورد با موانع و وارد شدن ضربه شدید، خیس شدن و فرو رفتن در آب، قطع ناگهانی برق، اشاره نمود که اتفاق افتادن هر یک از این موارد می تواند سبب از بین رفتن اطلاعات شود. اطلاعاتی که بسیار حساس و حیاتی ممکن است مربوط به مجلس عروسی یا یک پروژه تحقیقاتی بسیار حساس باشد این عکس و فیلم ها به دلیل کیفیت بالا و روش تهیه نچندان آسان بسیار با ارزشند و در صورت هر گونه آسیب و حذف اطلاعات بازیابی و ریکائری آن ها امری بسیار حساس می باشد.و نیاز به تخصص ویژه و خاصی دارد. تلاش افراد غیر متخصص و یا بی تجربه ممکن است اطلاعات شما را به کام مرگ بکشاند و آن ها را غیر قابل ریکاوری کند.

رکو هارد در زمینه بازیابی اطلاعات هلی شات نیز فعالیت دارد و متخصصان این شرکت بازیابی اطلاعات حساس و حیاتی شما را به نحو احسن و با همان کیفیت اولیه انجام می دهند. به دلیل اینکه عکس ها و فیلم های ثبت شده توسط هلی شات دارای کیفیت بسیار بالاهستند بازیابی با نرم افزار ها و دستگاه های معمولی ممکن است باعث از بین رفتن آن ها  و غیر قابل پخش شدن و یا کاهش کیفیت آن ها شود. پس انجام این کار می بایست توسط تجهیزات و ابزار ها حرفه ای انجام پذیرد تا اطلاعات مشتری مانند روز اول در دسترش قرار گیرد.مجموعه خط سبز بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد و تعمیر هارد در اصفهان می باشد که خدمات متعددی از جمله: بازیابی اطلاعات هارد، بازیابی اطلاعات مموری کارت، تعمیر انواع هارد و … به مشتریان خود ارائه می دهد. به ما اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را دریافت نمایید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *