ردکردن این
بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات هارد: از بین رفتن اطلاعات روی هارد سیستم اتفاقی عمومی است که امکان دارد برای همه ما پیش بیاید. پاک کردن اطلاعات به صورت اتفاقی، اشتباه فرمت کردن یک درایو، از بین رفتن اطلاعات، توسط بدافزار ها و ویروس ها، وجود نقص فنی در هارد، همه اینها عواملی هستند که ممکن است برای کاربران پیش بیایند و اطلاعات آنها را از بین ببرند.

استفاده از نرم افزار های بازیابی اطلاعات

نرم افزارهایی در زمینه بازیابی اطلاعات برای استفاده کاربران وجود دارد. این نرم افزار ها که در فضای وب کم هم نیستند، گاهاً مشکل را دوچندان میکنند و هیچ نتیجه ای ندارند. اما سوال اینجاست که آیا بازیابی اطلاعات، توسط کاربران با نرم افزار هایی که در فضای اینترنت موجود است اثربخش بوده و هیچ ضرری برای هارد و مابقی بخش های مختلف سیستم ندارد؟ متاسفانه پاسخ این سوال منفی است. باید بگوییم علاوه بر اینکه نرم افزارهای مربوطه نتیجه مورد انتظار کاربران را نداشته، با انجام بازیابی اطلاعات بر روی خود هارد توسط کاربر، اطلاعات را از بین برده و درصد بازگشت آنها را به میزان زیادی میکاهند.

مراجعه به مراکز بازیابی اطلاعات

برخی از کاربران هنگامی که با این مشکل برخورد کرده و نیاز به بازیابی داده های خود پیدا میکنند، بدون هیچ گونه اطلاعاتی خودشان آستین بالا زده و با نرم افزار هایی که در بالا توضیحاتی درباره آنها دادیم شروع به بازیابی اطلاعات خود کرده و پس از ناکام ماندن در این کار به متخصصین مراجعه میکنند.(خط سبز، بهرترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد در اصفهان)

نکته مهم و قابل توجه این است که بازیابی اطلاعات یک سخت افزار به هیچ وجه نباید بر روی خودش انجام گیرد.

با این کار درصد بازیابی اطلاعات پائین می آید و انجام این کار سخت تر میشود. حال سوال این است که آیا به هیچ وجه از نرم افزار هایی که برای این کار طراحی شده استفاده نکنیم؟ باز هم جواب منفی است. هرچند اگر اطلاعات با ارزشی دارید پیشنهاد میکنیم از همان ابتدا به متخصصین بازیابی اطلاعات مراجعه کنید. ولی باز هم در صورتی که میخواهید از این نرم افزار ها استفاده کنید، بازیابی اطلاعات و ذخیره کردن آنها را بر روی هارد دیگری انجام دهید.

 

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *